Hop til hovedindholdet

Ungdomsskoleforeningen logo

Informationsmøde om EPX og heraf afledte effekter med Undervisningsministeren for 10. klasse i Ungdomsskoleforeningen og Landsforeningen af 10. klasse

Dato og tid

Torsdag d. 24. oktober 2024 kl. 13:30 til 14:15

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 24. oktober 2024 kl. 11:00

Skype Skype

Arrangementsbeskrivelse

Undervisningsministeren afholder online møde med alle medarbejdere og ledere i vores foreninger. Dette møde annonceres både på Ungdomsskoleforeningen og LA10’s hjemmeside.

Når I er tilmeldt og godkendt, vil I på dagen få tilsendt et SkypeLink. Ministeren og hans medarbejderes vil facilitere mødet. Han vil gerne lægge ud med en tale og derefter åbnes der op for alle spørgsmål, som måtte være vigtige for jer at få stillet.

Spørgsmål skrives i chatten og faciliteres af ministeriet af hensyn til overskuelig afvikling. Vælg evt. en medarbejder hvert sted som skiver spørgsmål ind.

Vi anbefaler at sidde sammen og deltage i mødet, ligesom vi anbefaler at afsætte tid til en lokal snak bagefter. Der er mulighed for at mødes i de regionale Netværk for 10. klasse efterfølgende for at drøfte videre. Disse møder faciliteres decentralt.

Bemærk at det er et lukket møde, hvorfor tilmelding fra andre interesserede ikke er muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte formand for LA10 Anja Østergaard Jensen på anoj@skivekommune.dk

Kontaktinformation til arrangør

Ungdomsskoleforeningen